FAKRO lanceert campagne 't Mooiste licht

FAKRO lanceert campagne 't Mooiste licht

Dakramen kunnen veel meer bijdragen aan woonbeleving, comfort en duurzaamheid.

FAKRO Nederland, specialist in ramen voor hellende en platte daken, brengt die boodschap deze lente voor alle woonconsumenten in haar nieuwe campagne 't Mooiste licht. 

"Jaarlijks verkopen we vele duizenden dakramen via de bouwwereld voor nieuwbouw en renovatieprojecten in Nederland. Omdat we willen bijdragen aan woonbeleving, comfort en duurzaamheid willen we vooral consumenten inspireren hoe zij de mogelijkheden van daglicht in huis kunnen vergroten. Want licht doet leven en geeft kleur aan je dag en aan de ruimtes in huis”, zegt Theo Peters, directeur van FAKRO Nederland. "Daarom deze campagne waarin we woonconsumenten uitnodigingen om samen met FAKRO 't mooiste licht in huis te creëren."

Daglichtbeleving
FAKRO biedt consumenten met deze campagne inspiratie en informatie om meer daglicht in huis te halen via het dak. De uiteenlopende daglichtoplossingen van FAKRO laten zien dat je met licht kunt spelen in ruimtes op zolder en onder een schuin of plat dak. Hierdoor haal je meer uit de ruimte en neemt de beleving en het comfort ervan toe. De kwalitatief hoogwaardige ramen van FAKRO zorgen voor isolatie en ventilatie. Tezamen met het optimaal benutten van natuurlijk licht betekent dit dus ook minder energieverbruik voor verwarming en verlichting.  
 

Meer informatie over de campagne ’t Mooiste licht vindt u op www.hetmooistelicht.nl 

Hier uw advertentie?
Bel +31 (0)73 503 35 44.